Klacht: DHL bezorger laat pakketten stelselmatig onbeheerd achter

[email protected] op 10 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger laat pakketten stelselmatig onbeheerd achter in de onbemande hal van ons multi-tenant gebouw. Dit probleem doet zich al minstens 6 maanden voor. Volgens DHL moet hij zijn pakketten inderdaad bij onze receptie afleveren, maar tot nu toe zien zij blijkbaar geen reden om deze man tot de orde te roepen of te ontslaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer een bezorger de pakketten bij onze bemande receptie aflevert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. We mogen geen pakketten onbeheerd achterlaten. Ik zoek dit graag verder voor u uit. Heeft u voor mij misschien de traceernummers van de pakketten waarmee dit gebeurt? Met vriendelijke groet, Jasmin DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 december 2019 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]