Klacht: DHL bezorgd niet

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is nu al mijn 3de ervaring in de afgelopen jaren dat een pakket niet bezorgd is en er geen briefje op de deurmat ligt terwijl dit wel in de track&trace vermeld staat… en de volgende dag?
PRECIES HETZELFDE………..

Met PostNL nooit problemen en ik ben er wel zo klaar mee dat ik vanaf nu eerst kijk welk bedrijf de zending verzorgd en gewoon ergens anders bestel als het DHL is. Dit zal ik ook duidelijk maken en de verkopende partijen.

Vergoeding van mijn vrijgenomen uren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Uiteraard kijk ik dit graag verder voor u na. Op basis van uw postcode en huisnummer combinatie vind ik geen zending terug in mijn systeem. Heeft u voor mij het traceernummer beginnend met 3S, JVGL of JJD? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht michiel1981

8 maanden geleden - JVGL05890470273549206872 Ik heb inmiddels al zo’n standaard excuses bla bla verhaal gehad en dat de fout bij de bezorger ligt. Wat heb ik daaraan??? Helemaal niks, loze woorden. Krijg ik daar mijn 6 uren verlof mee terug? Nee! Ik heb de webshop geïnformeerd en mijn bestelling geannuleerd en aangegeven dat ik geen zaken meer doe met bedrijven die verzenden via DHL In afwachting van uw reactie, Michiel

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de gegevens.

Heb het even voor u nagekeken en zie dat het adres dat we hebben doorgekregen vanuit de afzender een heel ander adres is dan wat u aan ons doorgeeft. Wij hebben Stienstrastraat 3 3864HK Nijkerkerveen doorgekregen. De chauffeur heeft de melding gemaakt dat dit adres onbekend is. Daarom is het pakket nu retour afzender gegaan. U kunt dus het best even contact opnemen met de afzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 februari 2018 om 13:00 geantwoord

Leg ook gelijk even uit hoe het kan dat via track en trace dr bezorger zogenaamd een niet thuis briefje in de brievenbus heeft gedaan bij een adres wat zogenaamd niet bestaat.
Leugens, leugens en loze excuses!

Reactie van de melder van de klacht michiel1981

8 maanden geleden - Dat is mijn adres!!! Net nog PostNL geweest die weten het wel te vinden. Kansloos DHL... Niet opgelost!!!

Alle klachten die gemeld zijn door michiel1981