Klacht: Dhl beweert de klacht opgelost te hebben??

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie echter geen oplossing. Extra betaling is geen oplossing! Het handeling van DHL lijkt meer op fraude! Als een bedrijf een fout doet, dan zal de bedrijf zichzelf moeten corrigeren! Als ik mijn betaling binnen enkele dagen niet terug krijg van DHL? Dan neem ik andere maatregelen! Ik zal de maatregelen zelfs met plezier doen!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de dhl de eerste betaling terugstort. De dhl beweert dat de adresgegevens van de bestemming niet zichtbaar en/of klopt! De adres op het label is zichtbaar en erg duidelijk !

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat een vervelende situatie! Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. De afbeelding heb ik zojuist bekeken en het lijkt erop dat het adres goed is aangegeven. Wat precies de oorzaak is geweest, waarom deze melding er dan in is gezet. Ik zal u moeten adviseren dit te melden bij de verzender, deze heeft de mogelijkheid om hier een onderzoek voor op te starten.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Armann