Klacht: DHL bestelbus agressie kenteken VR-176-N

Siske op 18 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht
Vandaag om 15uur20 op de A76 [Heerlen ri, Belgie] thv knooppunt kerenheide Limburg ben ik geconfronteerd met verkeers- agressie door een donker getinte bestuurder van een DHL bestelbus met kenteken VR-176-N.
ik was bezig enkele vrachtauto’s in te halen aan 107km/h [dit is al te hard tegenwoordig helaas]. de DHL bestelbus komt zeer snel en agressief aan rijden tot pal achter op mijn bumper en opent het raam en gooit een metalen blik naar me toe wat mijn auto gelukkig niet raakt.
Na het inhalen van de vrachtauto’s ga ik naar rechts de DHL bus komt langs me rijden en doet zijn rechter raam naar beneden en gooit een metalen blik met een klap tegen mijn auto. daarna gaat de DHL bus met de knipperlichten aan op de vluchtstrook rijden om mij te dwingen te stoppen totaal agressie om niks!!!!

Gewenste Oplossing
Naam adres bestuurder achterhalen. Melding bij werkgever DHL. Bestuurder van de weg halen en fikse boete laten betalen [gevaar ongeval veroorzaken, doodslag, schade aan auto verhalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen! Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn oprechte excuses voor het rijgedrag van deze bezorger. Dat is op zijn zachtst uitgedrukt absoluut niet oké. Gelukkig is alles goed gegaan, maar dat had ook anders kunnen aflopen. Ik wil dit daarom ook graag verder voor u oppakken, zodat dit kan worden opgelost. In ieder geval moet de bezorger hier dringend over worden gesproken. Even voor mijn beeldvorming: uw auto is dus helaas beschadigd geraakt door het toedoen van deze bezorger? Dit wil ik graag even weten, zodat ik ook u de juiste benodigdheden kan toesturen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Siske

1 jaar geleden - Beste Elle, Dank je dat het zo snel wordt opgepakt door jou. Nee helaas is het verre van goed gegaan, mbt te verkeerd agressie van jullie medewerker. Mbt tot de schade van mijn auto, die is door een metalen voorwerp wat gericht uit de HDL auto is gegooid inderdaad hierdoor beschadigd. Deze schade zal ik verhalen op jullie medewerker. Verder heb ik contact gehad met de Politie Limburg en doe ik aangifte van deze agressie in het verkeer. Met vriendelijke groet Frans

DHL

Heeft op 18 februari 2021 om 12:36 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U staat natuurlijk in het volste recht om aangifte te doen. Ik zal u ook een link sturen waar u de schade aan uw auto kan melden. Dat kan via https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval. Succes en ik ga ervan uit dat het netjes wordt afgehandeld.

Judith
DHL parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Siske