Klacht: DHL Arnhem

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Ik heb geen klacht maar een compliment.
Wij hebben nu een jongen die bij ons de vracht levert en wij zijn erg tevreden over hem(Bas Hervas), en vonden dat dat ook een keer gemeld mag worden.
Hij brengt het altijd keurig op tijd en is altijd vrolijk en vriendelijk. Hij komt als hij zijn route heeft gehad altijd netjes vragen of hij al iets mee kan nemen. Dat vinden wij heel fijn!!! ­čÖé

Wij zijn heel tevreden over hem!!
En vinden dat het bedrijf dat ook moet weten.
Daarom dit berichtje

Groetjes
team Jeanscentre Kronenburg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor dit leuke berichtje. Ik zou graag het bericht door willen sturen naar het depot waar deze man werkzaam is dus heeft u misschien nog een traceercode van een zending die hij heeft afgeleverd? Aan de hand daarvan kan ik zien waar ik het bericht naar toe moet sturen. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door jeanscentre kronenburg