Klacht: DHL afleverpunt Heyhoef Tilburg

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op de Heyhoef een afleverpunt voor DHL in de telecombinatie winkel. Ik heb hier nu een aantal keer een pakket ingeleverd voor retour, maar wat een wachttijden om je pakketje retour te kunnen sturen. Er staat max. 3 medewerkers in de winkel te werken die klanten aan het helpen zijn en aangezien het een telecom bedrijf is duurt het helpen van de klanten lang. Voordat ik dan een pakketje retour kan sturen sta ik er 15-20-25 minuten te wachten. Ik vind dit geen goede locatie voor een DHL afleverpunt.

Gewenste Oplossing:

Het DHL afleverpunt zou naar een andere winkel moeten op de heyhoef (zoals Primera of Jumbo, Plus, Bruna of Hema) (winkels met kortere hulpvragen van klanten), of een medewerker van de DHL zou in de telecombinatie moeten komen werken als extra (om alleen pakketjes te verwerken) of meer DHL afleverpunten in de reeshof/ in tilburg plaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door manon013