Klacht: DHL afleverpunt Heyhoef Tilburg

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is op de Heyhoef een afleverpunt voor DHL in de telecombinatie winkel. Ik heb hier nu een aantal keer een pakket ingeleverd voor retour, maar wat een wachttijden om je pakketje retour te kunnen sturen. Er staat max. 3 medewerkers in de winkel te werken die klanten aan het helpen zijn en aangezien het een telecom bedrijf is duurt het helpen van de klanten lang. Voordat ik dan een pakketje retour kan sturen sta ik er 15-20-25 minuten te wachten. Ik vind dit geen goede locatie voor een DHL afleverpunt.

Het DHL afleverpunt zou naar een andere winkel moeten op de heyhoef (zoals Primera of Jumbo, Plus, Bruna of Hema) (winkels met kortere hulpvragen van klanten), of een medewerker van de DHL zou in de telecombinatie moeten komen werken als extra (om alleen pakketjes te verwerken) of meer DHL afleverpunten in de reeshof/ in tilburg plaatsen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL