Klacht: DHL

op 22 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds 15 maart ben ik bezig om mij geld retour te vragen. Elke keer hoor ik dat het in behandeling is maar er word maar niets gedaan.
Het gaat om een retourgeld van een label waar de verzender en ontvanger zelfde zijn.

Als ik mij geld terug heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat dit zo lang duurt zeg. Ik kijk graag even met u mee. Kunt u mij uw zendingsnummer, casenummer en e-mailadres toesturen? Alvast bedankt. Emiel Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Sena123

2 maanden geleden - Dhl case nummer 11450279

DHL

Heeft op 22 mei 2021 om 13:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat mijn collega uw case opnieuw heeft doorgezet naar onze afdeling Claims. Het is op dit moment erg druk bij ons, waardoor er een achterstand is ontstaan. Het kan hierdoor langer duren voordat u een reactie van ons krijgt. Uw claim is goed doorgekomen in onze systemen en ik verwacht dat mijn collega's dit zo snel mogelijk gaan oppakken. Ik raad u daarom aan om dit nog even af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 mei 2021 om 16:38 geantwoord

Het is paar keer opgepakt maar er wordt nog steed niet uigekeerd. Tekens hoor ik zelfde. Kan druk zijn maar achterstand van 10 weken kan niet

Alle klachten die gemeld zijn door Sena123