Klacht: DHL

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zouden twee pakketjes gebracht worden tussen 14:00 en 18:00. Ik ben hele middag thuis geweest. Zie ik ineens op internet dat het pakketje om 16:00 uur bij de buren is bezorgd. Ik was thuis! Geen deurbel, geen kaartje in de bus. Alle buren afgeweest, nergens onze pakketjes. Het meest zure is dat het een pakketje was voor mijn dochter van 7 die er zelf voor had gespaard en er dagen naar uit heeft gekeken. Waar zijn onze pakketjes? Telefonisch zijn jullie ook al niet bereikbaar. Op Facebook wordt niet gereageerd en op e-mail ook niet.

Kosten pakketjes terug en enorme excuses van de postbezorger zelf. EN de pakketjes terug!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:10 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens zijn beide pakketten bij uw buren op nummer 40 afgeleverd. U geeft aan dat u aanwezig was op dat moment maar dat er niet bij u is aangebeld. Durf niet te zeggen wat hier is misgegaan. Excuses voor het ongemak. Indien uw buren de pakketten niet hebben ontvangen wil ik u adviseren dit bij de afzender te melden. Zij kunnen ons vragen dit nader te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 december 2017 om 20:17 geantwoord

Is niet bij buren op nummer 40 bezorgd, maar in een heel andere straat op nummer 40. Jullie moeten jullie postbodes beter trainen en leren lezen! Ik kwam erachter door een oproep in het dorp op Facebook te doen. En wat leerde ik daar? Er gaat nog veel meer mis in het dorp, ook in allerlei andere straten.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronique1978