Klacht: Het niet eerlijk zijn tegen hun klanten.

op 07 april 2011 over Devils & Angels Kapsalon in de categorie Kappers

Op 30 maart heb ik 2 vouchers aangeschaft voor een kappersbehandeling bij kapsalon Devils & Angels te Amsterdam.

Na ontvangst van de vouchers heb ik meteen een afspraak voor mezelf en mijn dochter gemaakt, voor mijn dochter had ik ook een afspraak gemaakt voor een fotoshoot die de maandag erop zou plaatsvinden in Rotterdam dus de kappersbehandeling kwam ons goed uit.
Ik heb telefonisch een afspraak gemaakt en DUIDELIJK doorgegeven dat mijn dochter en ik GEEN Europees haar hebben.
Volgens de medewerkster genaamd Danielle die ik aan de telefoon had was dit geen enkel probleem. Ik had twee afspraken gemaakt voor afgelopen zaterdag 2 april.
De eeste afspraak was om 15:45 uur en de tweede afspraak om 16:15. Toen de kapster begon met mijn haar werd al snel duidelijk dat ze hier erg veel moeite mee had, zo erg zelfs dat ze op een gegeven moment begon te huilen toen ze mijn dochters haar nog moest doen,omdat de planning helemaal in de war zou raken. Ik vond het wel een beetje vreemd dat iemand dan begint te huilen, maar goed.ze konden mijn dochter niet meer behandelen vanwege andere afspraken??? of ze een nwe afspraak konden maken,
de reden was dat ze hier zogenaamd niet op hadden gerekend dat het zoveel werk was en dit voor 15 euro ipv 40 euro!!! en nu komt het; De behandeling die werd aangeboden was eigenlijk alleen bedoeld voor personen die hun haar graag wild wouden hebben of te wel niet voor kroes haar dus want kroes haar is al wild van zich zelf en dan koop je toch geen voucher met de tekst WASSEN,KNIPPEN,STYLEN!!! hier werd ik nogal boos over aangezien ik ons type haar duidelijk had aangegeven bij het maken van de afspraak.
Na enige tijd gediscussieerd te hebben werd uiteindelijk een compromis gesloten, mijn dochter zou de maandag erop de behandeling ondergaan, net voor haar fotoshoot.en dan zou dan gedaan worden door het zelfde meisje die eerst met tranen in haar ogen mijn haar stond te doen… Maandagochtend ben ik samen met mijn dochter naar de kapsalon teruggegaan.
We hadden een afspraak tussen 9:00 en 9:30 uur en we kwamen om precies 9:15 aan bij de kapsalon. De deuren waren nog gesloten en alle lichten in de zaak waren uit.
We hebben tot 10:00 uur pal voor de kapsalon staan wachten. Om 10:00 uur zijn we even in de naastgelegen zaak een kopje thee gaan drinken, de eigenaar van de zaak vroeg ons of we een afspraak hadden bij de kapsalon, dit werd door ons beaamd. Dit vond hij nogal vreemd omdat ze op maandag altijd gesloten zijn. Nadat we het verhaal van afgelopen zaterdag hadden verteld vond hij het nog steeds vreemd omdat ze NOOIT op de maandag open zijn. Dit wist ik trouwens niet want dat is mij niet verteld dat zag ik dus pas op het moment dat ik daar voor een gesloten deur stond en er op het raam was geschreven op van Dinsdag tot Zaterdag.Uiteindelijk hebben we tot 10:30 uur voor de kapsalon gestaan en zijn we op een gegeven moment toch maar naar onze eigen kapsalon gegaan omdat we anders niet op tijd zouden komen voor de fotoshoot in Rotterdam.
Ik heb hun een mailtje gestuurd en krijg dan vervolgens dit als antwoord terug,Dit was dus Dinsdag 5 April,

Beste Pearl ,

Ik heb je geprobeerd te bellen vanmiddag maar kon je niet te pakken krijgen .
Allereerst vinden wij het vervelend dat dit op deze manier is gelopen , en werken
wij altijd in oplossingen bij ontevredenheid . Het feit is dat klanten van groupon een
deal konden kopen voor wassen knippen stylen twv 40 euro en nu dus voor 15 euro.
Inderdaad zijn wij gewend om met alle soorten haar te werken en werken wij met een goede planning
zodat iedereen zijn aandacht krijgt die bij ons komt . Een knipbeurt incl .wassen knippen styling is voor iedereen
45 min .gepland .Dit is de deal waar wij als klein bedrijf onze toekomstige klanten tegemoet willen komen weliswaar voor 15 euro . Jou haar is geknipt en gestyld , en hiervoor heeft onze collega veel tijd ingestoken
om jou tevreden te stellen . Normaal komt er een toeslag bij extra lange styling, een uurprijs dus .Om toch ook je dochter nog te helpen hebben wij jullie aangeboden om op maandagochtend haar haar alsnog te knippen
en stylen . Ook al kost ons dit extra tijd en zijn wij normaliter gesloten op maandags . Onze collega was hier om 08.45 en heeft tot 9.30 gewacht op jullie . ook wij hebben hierdoor extra moeite genomen en kosten gemaakt
om haar in te zetten op een vrije dag . En dit ook om ontevreden te voorkomen .Heb dit nog nooit meegemaakt,
en vind het erg jammer dat je dit niet inziet .

Wij horen graag van je ,

Met vriendelijke groet

Devils and angels

Id dit niet verschrikkelijk dat je al zo met je klanten omgaat en dan ga je vervolgens nog liegen ook…Schandalig vindt ik dit echt waar.

Gewenste oplossing

Ik zou heel graag willen dat Devils en Angels mij de gemaakte kosten terug betalen die ik heb moeten maken omdat hun ons als waarschijnlijk een speeltje hebben gezien.
Ik heb 25 euro betaald voor het laten stylen van mijn dochters haar deze kosten wil ik dan ook zeker terug hebben en dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat ik vanaf Amsterda zuidoost met de brommer naar Amsterdam Centrum heb gereden en weer terug naar Amsterdam Zuidoost voor niets!!!

Alle klachten die gemeld zijn door pareltje32