Klacht: Deurwaarder / webcasso / interpay / huurstunt

op 07 september 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik kreeg een brief van de belastingdienst dat er per 21 augustus beslag is gelegd door van den bergh & Partner gerechtsdeurwaarders die werken voor directpay/webcasso en huurstunt.nl op mijn toeslagen. Ik heb nooit enige communicatie ontvangen van dit deurwaarderskantoor.
Naar aanleiding van deze brief heb ik dit deurwaarderskantoor gebeld en gevraagd waar het om ging en waarom ik géén stukken heb ontvangen. Nu blijkt dat ze stukken hebben gestuurd naar mijn oude adres en dat niemand thuis was dus in de brievenbus heb gedaan ( niet dus ) . Dit zou gaan om een abonnement van huurderstunt.nl via directpay. Ik heb nooit iets afgenomen van deze website en ook géén aanmaning ontvangen. Nu vandaag 7 september staat er plotseling een deurwaarder aan de deur met de vonnis en de beslaglegging betekening. Ten eerste zijn ze daar te laat mee want na de beslaglegging moet dit binnen 7 werkdagen gebeuren en wel erg toevallig dat er een deurwaarder op de stoep staat nadat jezelf met het kantoor hebt gebeld. Na een aantal mail berichten geeft het deurwaarders kantoor toe dat ze fout zijn geweest en daarvoor zullen ze de kosten van het beslag en betekening niet doorberekenen en het beslag bij de belastingdienst eraf halen. Goh wat erg attent van ze.Ook vroeg ik om documentatie van mijn lidmaatschap van huurstunt.nl…. kunnen ze niet geven. Hoe kan je er vanuit gaan dat je wel de documentatie van de deurwaarder wel in de brievenbus hebt ontvangen….. aangezien ze de betekening van het vonnis ook niet hebben gebracht. Hoe lang laten wij dit gebeuren dat wij deurwaarders deze toestanden laten toestaan. Een deurwaarder moet maar terugkomen als iemand niet thuis is of bij iemand afgeven die wel thuis is zodat er iemand is die een handtekening kan zetten. Als ik wist dat er een rechtzaak kwam was ik er echt heen gegaan want ik ben nooit lid geweest van deze website. Ik ga zeker een rechtszaak beginnen tegen dit deurwaarderskantoor en directpay/webcasso /huurstunt.nl want ze doen maar wat en gaan over lijken. Wij als consument/debiteur moeten alles op tijd doorgeven en als wij dat niet doen krijgen wij daar kosten voor …..maar als zij iets fout doen dan kan het allemaal maar. Wanneer gaat een instantie iets doen aan de wanpraktijken van huurstunt.nl/directpay/ webcasso. Is één grote boevenorganisatie. Moet je eens googlen naar deze bedrijven….. erg leuke artikels. Maar nu hebben ze de verkeerde persoon gepakt. MAIL MIJ DIRECT NAAR deurw.wbe.huurstunt.interpay@gmail.com wanneer jullie ook onterechte incasso of executies hebben ontvangen en kunnen we de krachten bundelen. Dit moet stoppen.

Totale vordering weghalen want ik heb nooit enige stukken ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 12 september 2017 om 16:15 geantwoord

Beste Mark,

Ik heb met je gegevens een Premium Account terug kunnen vinden bij Huurstunt.nl.

Dit Premium Account is aangemaakt 30 oktober 2016.

Om een Premium Account op te zeggen kun je inloggen bij het account en de verlenging stopzetten. Dit is echter nooit gebeurd. Ook heb je nooit contact opgenomen met de klantenservice.

Het account is vervolgens op 7 maart geblokkeerd vanwege meerdere openstaande betalingen. Omdat wij verder geen opzegging terug kunnen vinden in ons systeem was de incasso geldig en gaan wij niet crediteren.

Wanneer je van mening bent dat je zelf het account niet hebt aangemaakt kun je aangifte doen van identiteitsfraude. We ontvangen dan graag een kopie van de aangifte.

We vinden het jammer dat je nooit eerder contact met ons hebt opgenomen en dat dit via Klacht.nl wordt gestuurd.

Tevens willen wij je vragen om de klacht te verwijderen omdat je ons in een negatief daglicht stelt terwijl je zelf geen stappen hebt ondernomen om het Premium Account op te zeggen.

Groet,
Team Huurstunt.nl