Klacht: Deurloo

op 02 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dames, Heren,
Regelmatig rijdt een bezorger van Postnl over de gehele stoep van de Deurloostraat (tussen Volkerakstraat en Krammerstraat). Dit doet hij daarnaast met een onverantwoorde snelheid. Als ik hem hierop aanspreek verwijst hij naar zijn baas (Postnl) in wiens opdracht hij dit doet. Onnodig te melden dat dit in potentie tot gevaarlijke situatie ’s en veel onrust leidt..

Dit voor zeer jonge en wat oudere bewoners van de straat zeer storende rijgedrag moet stoppen.
Ik wil weten of dit rijgedrag in opdracht van Postnl gebeurt.
Daarnaast wil ik graag dat Postnl ervoor zorgt dat dit rijgedrag van deze bezorger verandert en dat deze uitsluitend de rijbaan gebruikt en niet de stoep.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Stut, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger geen gewenst rijgedrag heeft vertoond. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven op welke datum dit voor het laatst is gebeurd en rond welk tijdstip? Zijn de betreffende straten en adressen ook op een andere manier te bereiken voor de betreffende pakketbezorger? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Deurloo123

3 weken geleden - De betreffende chauffeur rijdt vrijwel dagelijks over de gehele stoep. De Deurloostraat is een normale straat met twee stoepen met daartussen de rijbaan. Uiteraard komt het weleens voor dat het verkeer op de rijbaan korte tijd stilstaat. Dus normaal bereikbaar: ja

Heeft op 02 februari 2018 om 09:25 geantwoord

Geachte heer Stut,

Dank u wel voor uw reactie en de aanvullende informatie over de chauffeur.

Ik heb een klacht voor u uitgezet naar het depot van de bezorger. Hij zal hier door zijn leidinggevende op dit gedrag worden aangesproken. U heeft natuurlijk helemaal gelijk dat dit gedrag niet door de beugel kan.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 februari 2018 om 14:43 geantwoord

Er is een oplossing voorgesteld maar niet gerealiseerd. De chauffeur van PostNL rijdt namelijk nog steeds (ook vandaag, 22-02-2018) over de stoep in de Deurloostraat tussen Krammerstraat en Volkerakstraat.
Indien u de oplossing niet binnen een week realiseerd, zie ik mij genoodzaakt contact op te nemen met de afdeling Handhaving van de politie.
Ik hoop uiteraard dat u het probleem binnen een week intern op kan lossen
mvrgr
Ton