Klacht: Detoxactief

op 05 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb eind juni 2017 een potje detoxactief besteld, het ging hier om een proefpotje, dat ik binnen 14 dagen, zonder kosten, terug mocht sturen als ik niet tevreden was. Ik heb de pillen op 27 juni 2017 ontvangen.
De pillen gaven mij ongemak en ik ben er snel mee gestopt. Ik heb meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact op te nemen hierover (op werkdagen tussen 15:00 en 17:00 uur) maar er werd nooit opgenomen en ik kreeg steeds het antwoordapparaat. Ik heb het potje met een begeleidend briefje op 10 juli 2017 per aangetekende post teruggestuurd naar het adres dat op de pakbon stond. DETOXACTIEF.nl, de Beverspijken 7, 5221 EE s’-Hertogenbosch.
Op 14 juli kreeg ik een betalingsherinnering van Billink.
Ik heb hierop dezelfde dag een mail gestuurd, waarin ik aangaf dat ik aan de gestelde eisen had voldaan. Ik heb op 14 juli antwoord gekregen dat er een ticketnummer aan mij was toegewezen om de communicatie makkelijker te maken. Helaas is er met deze link niets te beginnen.
Tevens heb ik dezelfde dag weer een mail ontvangen, waarin zij aangeven dat Billink alleen verantwoordelijk is voor de Facturatie en financiële afwikkeling van de aankoop.

Als de opgelegde betalingsverplichting vervalt en DETOXACTIEF zich zal houden aan zijn eigen regels.
Ik voeg voor u een foto van het briefje toe,
Ik heb ook het bewijs van aantekenen. Ik kan die echter niet toevoegen, aangezien ik de brief er al bij heb gedaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht R Grinwis

3 weken geleden - Helaas is mijn klacht niet in behandeling genomen. Inmiddels heb ik de openstaande post betaald om verder gezeik te voorkomen. Billink doet zaken met oplichters, dat staat als een paal boven water en is in mijn ogen dus ook uiterst onbetrouwbaar!!

Reactie van de melder van de klacht R Grinwis

3 weken geleden - Grappig, als je zelf nog een reactie plaatst op je eigen bericht, komt er bovenaan het bericht te staan dat dit "bericht VAN Billink" is. Dat is onjuist! De enige die hier berichten heeft geplaatst ben ik zelf.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:00 geantwoord

Beste Grinwis,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva