Klacht: Detoxactief niet ontvangen maar moet wel betalen

op 08 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik ontvangt om de 2 weken een factuur van Billink met steeds 12 euro omhoog van een pakje wat ik niet ontvangen heb. Eerst via een e-mail en nu via de post. Als ik niet binnen 5 dagen betaald dan dan wordt incasso ingeschakeld dreigen ze nu mee maar hun weigeren uit te zoeken waar mijn pakje gebleven is. Wel kreeg ik laatst een screenshot dat het afgeleverd zou zijn wat ondertekend is met de letter R wat niet eens mijn handtekening is. Ik betaal dus helemaal niks, ze moeten bij dhl zijn om dit uit te zoeken. Ik heb dit ook meerdere malen aangegeven en een e-mail naar klantenservice gestuurd maar laatste blijft in gebreke. Hopelijk wordt mijn klacht in behandeling genomen want ze kunnen van mij toch niet eisen dat ik iets betaald voor iets wat ik niet ontvangen heeft laat staan dat ze het uitzoeken, ja dat gaf ene Frank ook nog aan dat ze het zouden uitzoeken maar ik moest wel betalen. Ze wilden mij zelfs een nieuwe bestelling toe sturen wat ik pertinent geweigerd heb. Wat als ik akkoord was gegaan had ik dan dubbel moeten betalen voor 1 bestelling want de andere heb ik immers niet ontvangen. Hier klopt dus iets niet. Hopelijk wordt mijn klacht in behandeling genomen. Mvg Corrie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Beste Corrie,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie@Rob