Klacht: Detox

op 12 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op verzoek van de huisarts mocht ik de detoxtabletten niet gebruiken briefje gemaak in de verpakking gedaan en laten wegen en frankeren op het postkantoor en het pakketje terug gestuurd na 4 dagen. Moet betalen omdat het pakje open gemaakt was. Hoe moet je anders er een brief bij doen? Ben ook niet van plan om te betalen. Heb geen product want dat hebben ze vernietigd zeggen ze.

Gewenste Oplossing:

Geen rekeniging meer!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wil,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Han en Wil