Klacht: detox formule

op 17 maart 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

in mijn ogen een proefpakket besteld. kreeg weken nadien een zkje met 60 capsules,zonder nota of wat dan ook. hen geen ontvangstbevestiging od mail gehad. krijg ni ineens eennota van billink 84.00 euro . ze zeggen dat ze mij steds een aanmaning hebbe gemaild. op een gmail.nl nooit gehad omdat her gmail.com is. lekker gemakkelijk. detox formule zegd dat ik het pakker gekocht heb voo 59.95. dit zou ik zoiezo nooit gedaan hebben. hun gratis aanbieding is misleidend. ik kies noout voot betalen via klarna, want dit is blijkbaar hun betaalwmethode. produkt is teruggestuurd. ik hen nooit iets getekend.

annulering van totale betaling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Beste J.G.,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva