Klacht: detox formule

op 17 maart 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in mijn ogen een proefpakket besteld. kreeg weken nadien een zkje met 60 capsules,zonder nota of wat dan ook. hen geen ontvangstbevestiging od mail gehad. krijg ni ineens eennota van billink 84.00 euro . ze zeggen dat ze mij steds een aanmaning hebbe gemaild. op een gmail.nl nooit gehad omdat her gmail.com is. lekker gemakkelijk. detox formule zegd dat ik het pakker gekocht heb voo 59.95. dit zou ik zoiezo nooit gedaan hebben. hun gratis aanbieding is misleidend. ik kies noout voot betalen via klarna, want dit is blijkbaar hun betaalwmethode. produkt is teruggestuurd. ik hen nooit iets getekend.

Gewenste Oplossing:

annulering van totale betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J.G.,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door jeanne1806