Klacht: Detox actief niet besteld en wel een rekening

op 13 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Facebook kwam er een link naar voren toe met gratis proefverpakking detox actief. Ik was al gauw de gelukkige in mijn postcode gebied stond er.
Gegevens ingevuld (heb er nog spijt van) potje binnengekregen en gelijk een factuur. Erover gebeld en gemaild en mocht t terugsturen. Is niks meegedaan en krijg nu facturen binnen met steeds een hoger bedrag eronder. Het was 49,95 en zitten nu al op 84,95. Word niks meegedaan. Ik ben opgelicht door detoxactief te Diepenveen. Laat dit een wijze les zijn voor iedereen en reageer niet op gratis pakketten.

Gewenste Oplossing:

Als er geen facturen meer worden gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miranda,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Mi1979