Klacht: Detox actief

op 27 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 6 dagen detox actief geprobeerd, maar daarna aangetekend retour gezonden, nu krijg ik een factuur van €84.95 te betalen, dit kan echt niet, had het 14 dagen op proef om gratis te testen, A. Bouma Engel.

Gewenste Oplossing:

Als de factuur ongeldig wordt verklaard,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Billink

3 maanden geleden - Beste Alie, Bedankt voor je bericht. Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht. Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Frans76