Klacht: Apparaat ondeugdelijk gebruikt en geen geld retour

op 01 maart 2020 over Detector Wereld in de categorie Internetshops - Elektronica

Via Detector Wereld een mini polijsttrommel besteld. Bij ontvangst bleek mij , dat deze trommel al ernstige gebruikerssporen vertoonde. Ik heb hiervan direct na ontvangst melding gemaakt bij dit bedrijf. Deze klacht werd eigenlijk min of meer weggewuifd. Van de trommel heb ik foto’s gemaakt. Ik wilde dus dit retour sturen en dat kon middels een retourlabel. Echter was mij beloofd, dat zodra ik het apparaat retour had gezonden ik mijn aankoopbedrag terug zou ontvangen en ik heb dit bedrijf nu driemaal gevraagd waar mijn geld blijft? Ik ben namelijk geen bank.

direct mijn aankoopbedrag retour sturen, zoals in de mails werd beloofd, dit bedrijf is niet netjes bezig. Zij verkoopt zogenaamd een nieuw produkt maar er zit geen handleiding bij en is niet in de originele verpakkking verzonden en zit vol met slijtage gebruikerssporen van de trommel en de buitenzijde.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Detector Wereld nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gioia