Klacht: Derde zekerheid, product altijd bestelbaar

op 11 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Helaas stond mijn product Wester rietsuiker niet meer in de schappen. Wel wisten ze een alternatief voor te schotelen, met een zeer milieu onvriendelijke verpakking en tevens ook erg onhandig. Telkens heb ik mijn aanrecht vol rietsuiker. Irritant én zonde! Tot slot is het alternatief ook duurder.

Ik heb aanvraag gedaan op de derde zekerheid en de voorwaarden hiervan doorgelezen. Nu geven ze aan dat het product gesaneerd is en niet leverbaar, terwijl dit volgens de voorwaarden binnen 2 weken zou gebeuren.

Nu ben ik tevreden over het filiaal in Oldenzaal en wil de last daar ook niet neerleggen. Dit is een klink in de kabel bij het hoofdkantoor en ik verwacht dan ook dat er een gepaste oplossing komt.

De Wester Rietsuiker terug in het vak, of een vervangend product met een duurzame verpakking, waarmee de helft van de inhoud niet op mijn aanrecht beland.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ken Beimer