Klacht: Derde keer G1/ Google phone toestel terug

op 17 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Allereerst telefoon kwijt na overval, camerabeelden waren beschikbaar maar viel volgens PA niet onder diefstal…(uiteindelijk via reisverzekering vergoed)
– geen polisvoorwaarden ontvangen waar ik al 4x om vroeg
– zelf nieuwe batterij gekocht was sneller en even duur vanwege het eigen risico van 30,-
– na eerste reparatie was lens van mijn camera gebarsten
– eerste keer 9 weken moeten wachten (6x gebeld waar ze geen indicatie konden geven)
– tot twee keer toe vervangen ze niet binnen de gestelde 4 uur
– geen degelijk vervangstoestel (wegwerp nokia a 15 euro)
– bij navraag wat ze hadden vervangen stond er iets over de batterij, die ik niet had meegestuurd omdat ik die zelf heb aangeschaft, was dus pertinent onjuist
– 30 euro eigen risico betaalt voor iets dat niet is opgelost

Vandaag wederom gesproken met dame van ProAssist en aangegeven dat zij zich niet aan het contract houden, geen deugdelijk product leveren en ik een oplossing wil.
Zij gaf aan nooit in geld te betalen en dat zij slechts het vervangen regelen. Heb haar uitgelegd dat ik een verzekering heb afgesloten geen koeriersdienst.

Gewenste Oplossing:

Een van deze drie zou ik prima vinden

* gelijkwaardige vervanging van mijn toestel
* dagwaarde van mijn telefoon per januari (eerste keer contact)
* mijn volledige premie en eigen risico terug gestort

Waarbij alleen de eerste optie in de buurt komt van hetgeen ze daadwerkelijk aanbieden. Na ruim 300 euro te hebben betaald aan premie vind ik het schandalig dat dit kan.

Alle klachten die gemeld zijn door isaaczelf