Klacht: Geen internet televisie

op 15 februari 2020 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Vrijdag 7 februari de monteur geweest om ons modem aan te sluiten. Monteur gaat weg, zegt dat alles in orde is. De volgende dag geen internet meer. Gebeld naar de Delta op maandag, probleem is morgen opgelost. Dinsdag niks opgelost, weer gebeld. Over 2 dagen is het opgelost. Vrijdag weer gebeld, het ligt aan een andere afdeling, maar die persoon is nu lunchen. Ik bel u voor half 5 nog terug. Om 5uur maar zelf weer gebeld, nee Lisa die u vanmiddag heeft geholpen is al naar huis.

Eindstand: nu 8 dagen sinds de monteur is geweest en ik heb nog steeds geen internet televisie. Op zaterdagmiddag zondag doen ze niks dus als ik geluk heb, heb ik maandag internet. Ontzettend slecht. Het is me niet duidelijk wanneer ik precies internet heb ik moet overal eigen iniatief voor nemen. Ben net een nieuwe klant maar vindt dit echt ontzettend slecht. Een schande.

Als het internet televisie werkt. Het is een schande dat een nieuwe klanten simpelweg 10 dagen niks heeft maar ook niet gebeld wordt om uitleg te geven of wat dan ook. Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren...

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Delta

2 dagen geleden - Goedemiddag S. Timmerman,Ten eerste mijn excuses dat je al enige tijd zonder internet en tv zit. Ik kan goed begrijpen dat het erg vervelend is dat het probleem nog niet is verholpen. Hier ben ik dan ook gelijk mee aan de slag gegaan, zodat je zo spoedig mogelijk gebruik kunt maken van onze diensten.Zojuist hebben wij ook telefonisch contact gehad. Bedankt voor het fijne gesprek. Ik heb aangegeven dat wij ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk voor jou op te lossen. De televisie zou inmiddels moeten werken. Zodra je dit hebt gecontroleerd, verneem ik dat graag van jou via onze social media kanalen.Ondertussen ben ik ook bezig om het internetprobleem te verhelpen. Hier blijf ik jou ook zeker van op de hoogte houden.Met vriendelijke groeten, Amy

Alle klachten die gemeld zijn door STimmerman10