Klacht: Delivery Unsuccesfull

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb enige tijd geleden een pakketje via AlieExpress besteld met tracking code: LX288669169NL
Nu krijg ik een mail van bovenstaande dat \\\’package delivery has failed\\\’.
Na wat speurwerk kom ik bij de PostNL track & trace waar dit staat:

Date Status of Shipment
07-02-2018 15:12 The delivery of the item was unsuccessful
07-02-2018 15:03 The delivery of the item was unsuccessful
07-02-2018 13:36 The delivery of the item was unsuccessful
06-02-2018 21:39 The delivery of the item was unsuccessful

Waar is mijn pakketje? :\'(

Als ik mijn pakketje heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Oebeles, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw pakket is. Graag geef ik u een toelichting. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Bij binnenkomst in Nederland heeft het pakket de code 3SLGAT5074696 gekregen. Volgens mijn gegevens is het pakket op 6 februari aangeboden op uw adres en daarna afgeleverd bij een afhaallocatie. Door de 3S-code en uw adres in te voeren op jouw.postnl.nl kunt u de locatie vinden en het pakket ophalen. Ik raad u aan om het pakket voor 21 februari af te halen, want na twee weken zal de zending retour gaan naar de afzender. Als ik het goed begrijp is er geen afhaalbericht in uw brievenbus achtergelaten op 6 februari? Als dat het geval is maak ik graag een melding om dit met de verantwoordelijke bezorger te bespreken. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht AlieKelly

3 maanden geleden - Dank voor u bericht, Ik zie inderdaad via de code dat ik mijn pakket kan afhalen bij een PostNL locatie. Er is echter geen afhaalbericht achter gelaten voor een van mijn de pakketjes die ik zojuist kon afhalen bij de PostNL locatie.

Heeft op 15 februari 2018 om 11:35 geantwoord

Geachte mevrouw Oebeles,

Dat heb ik graag gedaan. Fijn dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen. Mijn excuses dat er geen afhaalbericht bij u is achtergelaten. Hiervan heb ik een melding gemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger om dit te verbeteren.

U hoort natuurlijk altijd een briefje te ontvangen, maar via de volgende site kunt u pakketten uit het buitenland ook zelf in de gaten houden en de Nederlandse barcode opzoeken; https://www.internationalparceltracking.com U kunt dan de buitenlandse code invullen in plaats van de 3S-code en als het pakket in Nederland is dan ziet u de Nederlandse code en statusinformatie.

Heeft op 15 februari 2018 om 14:31 geantwoord

Helaas heb ik nog een pakketje welke helemaal zoek is: LP00093457681315
Ik heb de link geprobeerd die u heeft gestuurd, maar daar herkend hij het trackingnummer niet. Ook bij het PostNL punt waar mijn vorige pakketjes lagen is deze niet te vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door AlieKelly