Klacht: Delivery unsuccesful

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi PostNL,

Ik heb iets besteld uit China, ik volg het pakketje alleen staat er sinds gisteren. Delivery unsuccesful.. het gaat om deze code: LX338824901NL
Wat moet ik nu doen? Heb het pakketje snel nodig voor mijn verlovingsfeest

Lisa P

Als het pakketje netjes geleverd is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte mevrouw Peppelenbosch,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over een pakket dat vanuit China naar u is verzonden. Graag wil ik dit toelichten.

Wanneer een pakket uit het buitenland in Nederland is aangekomen en verwerkt dan ontvangt dit pakket een Nederlandse barcode waar het pakket verder op te traceren is. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode. Ik zie gelukkig dat uw pakket op 2 december bij u is afgeleverd en ik hoop dat u een mooi verlovingsfeest heeft gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisappp