Klacht: Deffect Nesspresso apparaat

op 03 oktober 2011 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Wij hebben bij de aankoop van een tv een Nespresso apparaat cadeau gekregen. Gekocht bij Raff Rijnstraat in Amsterdam.
Vrij kort na de aankoop is het apparaat water gaan lekken. Kontakt opgenomen met Nespresso via de site en al snel kregen we een vervangend apparaat terwijl die van ons werd gerepareerd. Dit was geen enkel probleem want deze reparatie viel binnen de garantie periode.
Op deze reparatie zit ook een garantie periode van ongeveer 3 of 6 maanden. Omdat wij dit apparaat in Frankrijk gebruiken kwamen wij er te laat achter dat het probleem niet was opgelost.
Na reclameren bij Nespresso in de Bijenkorf in Amsterdam kregen wij te horen dat de garantie was verlopen en dat zij alleen nog tegen een korting van € 20 een nieuw Nespresso konden leveren.
Wij zijn het niet eens op de manier van het oplossen van een klacht en hopen nog steeds op een redelijke oplossing voor deze klacht.
Apparaat Nespresso Krups (serie nr. 073 114 721 0448 582043 Type XN 5005) is nog steeds in ons bezit.
Wij horen graag van u.

PS. wij doen een beroep op de Bijenkorf (Nespresso) omdat nog Raff nog Nespresso niet in uw lijst voorkomt.

Gewenste oplossing

Graag willen wij een nieuwe ontvangen want wij zitten met een grote hoeveelheid aan koffie kupjes.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jokelaenen@gmail.com