Klacht: Defecte telefoon al 1 maand in reparatie en nog geen geen zicht op een oplossing

op 29 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29/6/2016 telefoon voor reparatie opgestuurd naar Teleplan.
30/6 telefoon afgeleverd bij Teleplan volgens Track&Trace post.
11/7 telefoon boven water gekomen bij Teleplan, na 11 dagen ‘zoek’ te zijn geweest.
12/7 Status: ‘start onderhoud’
29/7 Nog steeds status ‘start onderhoud’.
De belofte reparatietijd 5 tot 10 werkdagen is inmiddels ruim overschreden. Telefonisch/e-mailcontact met Belsimpel leveren slechts standaard nietszeggend commentaar door getrainde medewerkers. Zeer frustrerend. Slechte service!

Gewenste Oplossing:

Telefoon per omgaande gerepareerd retour en compensatie voor het 1 maand voor niets betaalde abonnementsgeld. Indien onmiddellijke retournering van de telefoon niet mogelijk is een vervangend leentoestel ter overbrugging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EugenieT