Klacht: Defecte smart watch

op 07 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klep waar de USB stekker in moet gaat niet dicht.
Vind het ook een slecht product heb gemeld dat ik deze niet wilde hebben .
Moet wel een formulier uit printen ( heb geen printer) heb hem vandaag terug gestuurd zonder formulieren heb het wel allemaal gemeld, moet wel zelf de kosten betalen voor het terug sturen van het defecte product.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

1 week geleden - Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat uw kavel niet naar behoren functioneert. Bij het plaatsen van biedingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Hier staat ook in dat eventuele retourkosten voor eigen rekening zijn. Uiteraard krijgt u uw aankoopbedrag van ons teruggestort. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Horck hjh