Klacht: defecte modem, gebrekkige klantenservice

op 29 november 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Na jaren klant te zijn bij online.nl, begon het modem kuren te vertonen. Maandenlang werkte de wifi slecht, totdat dat helemaal niet meer werkte. Ik ben niet op m’n achterhoofd gevallen, en weet dat het modem simpelweg defect is. Toch word ik steeds afgescheept met “u moet wachten tot onze technische dienst naar de zaak gekeken heeft.”

Het is een hardware probleem, mensen, je kan dat niet op afstand verhelpen! Nadat ik een tweede keer contact opnam (en na ongeveer een kwartier aan de lijn te hangen op een betaald nummer) werd ik ook nog eens door een bijdehand dametje verteld dat ik maar netjes moet wachten en dat ik zeker niet drie keer dezelfde vraag hoef te stellen. Als ik zeg dat ik overweeg om naar een andere provider over te stappen is het antwoord koeltjes “dat moet u zelf weten”. DOEI!

Ik heb me al aangemeld bij een nieuwe provider, NLE, waar ik voor een tientje meer, sneller internet én interactieve TV krijg (via het netwerk van KPN). Het enige wat ik wilde was een nieuwe modem, maar dat was duidelijk te veel gevraagd.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

18 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tampert