Klacht: ‘defect’ zool

op 29 november 2016 over Scholl in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag ‘Inlegzolen GelActiv Work’ gekocht. Afgelopen avond op maat geknipt, zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing.

Blijkt echter de dat de rechterzool een (lucht)gat heeft. Het is duidelijk een fabricagefout. Het is waarschijnlijk een fout bij het giet-proces, waarbij de mal (zool) gevuld wordt. Hier zit namelijk bij de tenen geen opvulling.

Notabene waar het product voor bedoeld is. Ik heb zelf al contact opgenomen met Reckitt Benckiser (Scholl), echter geeft deze meneer (Bart) aan dat dit zo hoort.

Natuurlijk onzin, want het is zichtbaar een fabricagefout. De linkerzool heeft namelijk geen (lucht)gat.

Gewenste Oplossing:

Ik wens nieuwe Inlegzolen Gel-Activ Work van Scholl. Of ik ontvang graag mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scholl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Weggie