Klacht: defect LG koelkast na 1 week, omruiling

op 17 oktober 2011 over Modern.nl in de categorie Online Warenhuizen

Op 23 september 2011 hebben wij een LG koelkast, gekocht via Modern.nl, geleverd gekregen.
Deze koelkast is door ons op 30 september 2011 in werking gesteld.
Op 6 oktober 2011 werkte het diepvriesgedeelte van de nieuwe koelkast niet meer.
Onmiddellijk hebben wij op genoemde dag telefonisch contact opgenomen met Modern.nl

Via Modern is er een afspraak gemaakt met het reparatiebedrijf CE repair dat niet eerder dan 11 oktober 2011 kon komen.
Op 7 oktober 2011 werkte ook het koelgedeelte van de nieuwe koelkast niet meer.
Vanaf 7 oktober 2011 zaten wij dus zonder koelkast.

Op 11 oktober, 4 dagen zonder koelkast, constateerde de monteur dat onze koelkast vervangen moest worden.
Op 11 oktober 2011 is dit, door ons, telefonisch gemeld aan Modern.
Op 11 oktober bleek de door ons gekochte LG koelkast niet meer te leveren en werd ons verzocht een andere koelkast uit te zoeken.
Op 12 oktober 2011 wederom contact gehad met Modern waar een andere medewerker vertelde ‘van niets te weten’.
Van onze kant melden wij dat wij graag de LG koelkast type GB3133PVKWW willen als vervanging.

Men gaat kijken men deze nog kan leveren en men beloofd ons op 13 oktober 2011 binnen zou komen.
Als de koelkast binnen is zou deze geleverd worden.
Zowel op donderdag als vrijdag 14 oktober laat Modern niets van zich horen.

Nu is het vandaag maandag 17 oktober2011. Wij zitten nu, anno 2011, 10 dagen zonder koelkast.
Modern.nl zegt dat men er voor in staat dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Ik ondervind redelijke problemen met de aanschaf van ons nieuwe product bij Modern en ben momenteel in het geheel niet tevreden met hoe Modern dit probleem oplost.
Ik vind ook ik gezien de voormelde feiten en omstandigheden het probleem adequaat en op een juiste wijze behandeld.

morgen een nieuwe koelkast

Bericht van Modern.nl

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden met de service van ons bedrijf. Inmiddels hebben wij begrepen dat de omruiling voor a.s. Woensdag staat ingepland. Heeft u verder nog wensen waarmee wij u van dienst kunnen zijn? Met vriendelijke groet, Jeroen Eggerding Modern.nl

Modern.nl

Heeft op 04 maart 2014 om 14:09 geantwoord

toestel is uiteindelijk 17/10/2011 bij de klant geleverd. We hebben de klant via de mail benaderd.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Modern.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Modern.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door groupon westerland