Klacht: Defect expantievat voor BMW gekocht, nu zit ik met onnodige montage-demontagekosten

op 08 september 2018 over H&O Groothandel in de categorie Groothandels

Op 26 augustus kocht ik bij u een expantievat met onderdeelnummer 17117573781 voor een BMW 3-serie. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem.

Wat is het probleem?

Het product functioneert niet goed. Na installatie van het expantievat in de BMW door het garagebedrijf bleek dat de vlotter functie voor de niveausensor niet goed werkt, lampje op dashboard bleef branden. Om het uit te sluiten dat dit aan de sensor lag heb ik een nieuw originele laten plaatsen, maar desondanks bleef het probleem. Dus het defect zit in het expantievat zelf. Ik heb expantievat laten plaatsen bij een gediplomeerd en goed garagebedrijf en ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, het expantievat zal dan wel een ontwerp dan wel een produktiefout inwendig hebben.

Ik geef u het product, na installatie van een nieuwe expantievat terug. En ik verwacht mijn aankoopbedrag plus het arbeidsloon voor het monteren en demonteren (van uw defecte expantievat) dan zo spoedig mogelijk terug te ontvangen. Begin volgende week zal de auto weer retour gaan naar de garage om weer een nieuwe expantievat te laten plaatsen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&O Groothandel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Menno75