Klacht: defect aan de liftstoel

op 29 juni 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 aug.2016 bestelde ik een liftstoel de levertijd zou zijn 12 weken, echter de stoel werd pas geleverd op 22 dec. 2016 op 20 februari melde ik dat de stoel niet goed werkte wilde niet ophoog en staop functie Op 17 maart is er een monteur aan huisgeweest welke het euvel niet kon oplossen, daarna wederom een monteur op 4 april 2017 deze gaf het na twee uur op en concludeerde dat de stoel niet te repareren was. Daarop is er een bercht gekomen dat een nieuwe stoel is besteld. Nu echter 29 juni 2017 heb ik gebeld met seat en sofas en zij vertelden dat de stoel eind augustus 2017 zal worden geleverd

Gewenste Oplossing:

Om te beginnen ik ben invalide had de stoel juist nog voor het opstaan.
We zijn nu bijna een jaar verder en heb de stoel niet kunnen gebruiken.

Teverden ben ik wanneer zij mij € 300,-- terug storten, dan zal mijn oude stoel als gewone gebruikt worden en mogen zij de nieuw bestelde houden.

Ook ben ik verbolgen over het feit dat zij zeggen de grootste te zijn op het gebied van liftstoelen, maar hebben er in heel nederland nog niet 1 op voorrrad.

VANdaar mijn genoemde voorstel, dat mijn inziens zeer rieel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2017 om 10:24 geantwoord

Seat en sofas heeft nog geen oplossing geboden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 05 juli 2017 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer , , mevrouw , , G. van Wijhe , ,
Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. .
Wij sturen deze melding door naar het filiaal van aankoop ,
en nemen contact op met u voor een gepaste oplossing .
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd .
Wij hebben begrepen dat u een geheel nieuwe stoel krijgt.
met vriendelijke groet , ,

Alle klachten die gemeld zijn door 15gerard