Klacht: Deens bedrijf lapt bedenktijd en herroepingsrecht en Nederlandse wetgeving aan hun laars

op 12 mei 2020 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Bestelling geannuleerd en geretourneerd en nog steeds geen geld terug:

Op 30.04.2020 heb ik een bestelling gedaan bij MyTrendyPhone.
Levertijdsindicatie op website: 1-4 werkdagen. Daar klopt niets van.

Producten werden pas 10 dagen na bestelling geleverd NADAT ik een klacht had ingediend bij Klachtenkompas, ConsuwijzerAutoriteit Consument Markt, en Stichting Digikeur.

Producten zijn gisteren 11.05.2020 aangetekend teruggestuurd.
Het bewijs van aangetekende verzending is via e-mail aan MyTrendyphone Nederland gestuurd.

Ik heb al op 02.05.2020 mijn bestelling geannuleerd vanwege de vele negatieve beoordelingen over MyTrendyPhone op het internet.
Er zijn alleen maar negatieve reviews over MyTrendyPhone zoals Niet leveren, product nooit ontvangen, levertijdindicatie op website die nep is, telefonische bereikbaarheid ondermaats, geen Nederlandse klantenservice maar een Engelse klantendienst, geen bewijs dat ze iets verstuurd hebben, geen geld terugstorten na annulering ..enzovoort.

Deze webwinkel zit in Denemarken en blijft stug in het Engels antwoorden op mijn e-mails.
Terwijl ik overduidelijk heb aangegeven dat ik de Engelse Taal onvoldoende beheers.

MyTrendyPhone verkondigt het ene fabeltje na het andere, list en bedrog, is aangesloten bij het Digikeur webshop keurmerk.
Maar ook van Stichting Digikeur ontvang ik helemaal geen reactie op mijn klacht van 5 mei over MyTrendyPhone.
Fijn waardeloos keurmerk dus dat Digikeur.
Onacceptabel en misleidend voor de consument!!
Omdat het Digikeur keurmerk de consument de indruk geeft dat de webshop veilig en betrouwbaar is.

Ik wacht nog altijd op mijn geld.
Blijft terugbetaling uit tot 16 mei 2020 van het betaalde bedrag van 18,50 euro, dan is het noodzaak om naar de politie te gaan en aangifte te doen van internetoplichting.
Als u mij niet op tijd terugbetaalt, dan ga ik eveneens naar het Juridisch Loket om dan via een jurist terug te vorderen.

Have a lovely day.

Ik heb de overeenkomst binnen de bedenktijd ontbonden, de bestelling aangetekend geretourneerd en wil mijn geld 18,50 euro terugkrijgen tot uiterlijk 16 mei 2020.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door report the fraud