Klacht: Deel van mijn bank

op 02 september 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Al 3 maanden wacht ik op een deel van mijn bank die toen verzakt was bellen bellen bellen en maar zeggen dat ze de aankomende week de bank komen leveren maar tot nu toe zijn we al 3maanden verder ik kan dit niet meer aan zit als een zwerver in me huis met maar een deel ervan ik WIL mijn gehele bedrag van mijn bank terug en mogen ze bank lekker zelf maar meenemen ben dit spuugzat n ga der een rechtzaak maar van maken want dit is puur gewoon belachelijkkkk

Ik wil mijn aankoopbedraag terug en de bank teruggeven aan hun want 3 maanden wachten op slechts maar een rot deel van de bank kan gewoon niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Geacht mevrouw Bhageloe, Onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas, Wij hebben uw melding direct doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie. Ze zullen het voor u uit gaan zoeken en u dan zo spoedig mogelijk te woord staan. Met vriendelijke groet Peter-Customer service

Reactie van de melder van de klacht Hasina32

3 maanden geleden - Hallo Ik ben gebeld door seats en sofa dat ze t aankoopbedrag niet terug willen geven en na maanden wachten krijg ik een sms bericht om een.afspraak te maken om de bank te laten bezorgen dan begrijpen jullie dus dat ik er klaar mee ben en wil gewoon me aankoopbedrag terug en de bank terug geven verder wil ik niks met hun te maken hebben

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Heeft u voor ons een ordernummer enof klantnummer? Dan zullen wij uw melding doorsturen naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groeten, Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Hasina32