Klacht: deel 1 en deel 2

op 26 september 2011 over Online in de categorie Alles-in-1

deel 1

hallo, ook ik ben helaas overgestapt naar online.
ik werd eigenlijk overgehaald, omdat ik een gratis laptop erbij kreeg.
nou wat betreft “gratis” moet ik wel elke maand € 14.99 betalen voor een service pakket van de laptop, wat mij nooit verteld is. dus € 14.99 x 24 maanden is z`on € 360.00 voor een laptop met een waarde van € 350.00.
ook ben ik al ongeveer 5 maanden bezig om de “servicedesk” ervan te overtuigen dat mijn wifi het niet doet.
ik heb een aantal laptops in huis en ik kan met elke laptop op ieder draadloos netwerk inloggen, behalve op die van mijzelf.
ik heb meerdere keren contact gehad en ik krijg dan steeds dezelfde antwoorden.
meneer wij zien dat uw wifi in orde is, vind ik knap dat ze dat kunnen zien vanuit hun kantoor, ik geloof niet dat mijn signaal zo sterk is dat zij wel op mijn draadloze netwerk kunnen. en als tweede antwoord. u moet maar een monteur inschakelen, op eigen kosten, en die moet eerst maar eens vaststellen dat het daadwerkelijk niet werkt. deze monteur moet dit dan d.m.v. een uitgebreid dossier aan online rapporteren en dan zullen ze overwegen om eventueel een nieuw modem toe te sturen. dit is toch ronduit belachelijk, ik bedoel ik betaal notabene € 4.00 per maand extra voor een draadloos modem wat het dus niet doet. hoezo een goede service!!!

deel 2

het is weer zover, weer een probleem erbij met online.
zoals ik al eerder vertelde heb ik een abbo met online afgesloten waarbij ik een “gratis hp laptop ” kreeg. ik betaal € 14,99 per maand voor een
” zorgeloos service pack ” voor 2 jaar zodat ik dus 2 jaar garantie incl. pick up and return heb. nu is de laptop kapot, en heb dus contact opgenomen met online. de medewerker vertelde mij om contact op te nemen met hp voor de garantie. dus zo gezegd zo gedaan, hp gebeld, medewerker verteld mij dat ze niks weten van een dergelijk service contract en verwijst me terug naar online omdat ik bij online betaal voor de service. ZUCHT. online weer gebeld, en de medewerker verteld me dat ik geen garantie heb omdat de laptop 14 maanden oud is en ik maar 12 maanden fabrieks garantie heb. ik vertel de medewerker dat ik € 14,99 per maand betaal voor 2 jaar garantie waarop de medewerker zegt, helaas we kunnen niks voor u doen. ik heb online, met een aangetekende brief, in gebreke gesteld en een termijn gegeven om het probleem op te lossen, en 5 dagen later had ik al een brief van ze waarin mij vertellen dat ik 12 maanden fabrieks garantie heb en dat ze mij de mogelijkheid hebben aangeboden om dit te verlengen naar 24 maanden. echter had ik binnen 1 maand mezelf moeten registreren bij hp om hiervoor in aanmerking te komen.
ik krijg dus geen garantie, terwijl ik hiervoor maandelijks betaal, ik moet tot juli 2012 voor de garantie blijven betalen, en krijg dus geen garantie. wij hebben uw dossier gesloten. hoe krom kan het zijn. ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld die de zaak gaat bekijken, en heb gelijk maar een ander abbo-tje afgesloten bij een andere provider, want online krijgt geen cent meer van mij.

terug betalen van € 14.99 * 14 maanden en het repareren van de hp

Alle klachten die gemeld zijn door bigjeff11