Klacht: DECT TELEFOONS

op 18 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

eigenlijk wil ik wat meer kwijt over de gigaset toestellen , en er zijn vebeterpunten

GOED:

Robuuste ontwerp, stijl, touch, gesprekskwaliteit, bedieningsgemak, duidelijke, begrijpelijke iconen, adresboek via computer en tussen toestellen onderling, naar eigen smaak instellen d.m.v. schermindeling aanpassen.

et een voipverbinding kun je via Bria (iOS en Android app) instellingen van je provider invoeren en zodoende heb je je vaste lijn op je mobiele telefoon werken (zet alleen WiFi aan, Mobiele data uitzetten, de data betaal je uit je internettegoed !).

SLECHT:

Best zwaar toestel, veel mogelijkheden kan voor sommige gebruikers overweldigend zijn, prijzig – setje met basisstation

Voor de komende 5jr heb je wel de telefoons uit het topsegment in huis.

Conclusie

Al met al kan ik zeggen dat het me niet tegenvalt, de installatie en daarna het gebruikersgemak. Dat de set geheel en al draadloos is, vind ik erg prettig.

De handleiding is summier en voor de installatie is dat, in mijn geval, ook prima. Een onderdeel waarin ingegaan wordt op het gebruik van de app enof de website zou voor de minder gevorderde gebruiker erg handig zijn.

Het geeft me een goed gevoel, te weten dat, als ik niet thuis ben, ik toch mee kan ‘kijken’, via de app of de website, wat er in mijn huis gebeurt. Ik zit wel sterk over na te denken om er een sirene enof camera bij te kopen. De set is gemakkelijk uit te breiden. Je kunt helaas (nog niet) meeluisteren in je huis, dit zou een welkome aanvulling zijn.

korting

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 18 september 2018 om 09:59 geantwoord

Beste Rensie Akkerman,

We vinden het erg jammer om te lezen dat je een klacht hebt over Belcentrale. Inmiddels heeft u contact gehad met één van onze technische supportmedewerker en heeft u wat extra informatie gekregen over uw toestellen en het gebruik hiervan. We danken u hiernaast voor uw feedback.

De korting is geregeld, op komende maandfactuur krijgt u eenmalig 10% korting. Ik hoop dat u tevreden bent met de geboden oplossing!

Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door rensos1981