Klacht: Decor wonen gebruikt coronacrisis als smoes voor late levering

op 15 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Er is beloofd dat er een lever tijd is van 8 tot 12 weken op een woonkamerset. De gehele tijd contact gehad met Decor wonen uit eigen initiatief. In elk gesprek werd verteld dat de woonkameset er is maar dat de loungebank nog ontbreekt en dat deze sowieso voor de 12 week geleverd zal worden dat er geen vertraging is erc. En de volgende telefoontje in de week dat de loungebank zou komen wordt er ineens een hele vertraging van 3 weken toe gezegt later. Werd er weer verteld dat dit helemaal niet zo was maar dat er alleen de eettafel er is . Paar telefoontjes later blijkt er helemaal niets van de set klaar te liggen. Aan de telefoon wordt er gezegt dat er een compensatie is van 10 euro per week ( dit is geen compensatie maar dikke oplichting) en een paar dagen later ontvang ik een mail naar aanleiding van onze klacht via de mail, dat er helemaal geen vergoeding is voor een late levering door coronacrisis.

Gezien de klachten op deze site en op fb is het duidelijk dat jullie mensen voor de gek houden.
De vertragingen dateren van voor dat de coronacrisis Uberhaupt heeft bestaan.

– Alles is opgenomen
– Ik kan aantonen dat jullie keer op keer wat anders zeggen .
– er is nooit vanuit jullie contact geweest over de vertraging

Mijn oplossing:
Of jullie zorgen maar dat die set deze aankomende week ( alsnog 3 weken te laat) klaar ligt met compensatie voor de misinformatie die verspreid word. of ik kom naar de zaak om het contract te ontbinden en mijn aanbetaling van 1395,- cash mee te nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 01 mei 2020 om 15:00 geantwoord

Heeft op 02 mei 2020 om 03:35 geantwoord

Dat wordt dus contract ontbinden!

Alle klachten die gemeld zijn door Redouan b