Klacht: 15 september behang besteld

Radha Nanden op 19 september 2021 over Decodump in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is vandaag 19 september en heb nog steeds mijn behang niet ontvangen.heb zoveel malen gebeld en wordt niet opgenomen.voicemail ingesproken en ik ben tot heden niet teruggebeld.slechte service!.bij inloggen op de site geeft die aan dat er geen stelling is maar ik heb ze wel volledig bedrag betaald.

Gewenste Oplossing:

mijn bestelling annuleren en mijn bedrag terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decodump over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decodump in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decodump een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decodump

Heeft op 04 januari 2022 om 02:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Zoals aangegeven waren de rollen(besteld op 15 september) niet meer leverbaar en daardoor is er een terugbetaling plaatsgevonden op 24 september. Wij hopen hierbij de probleem te hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben hoor ik die graag!

Met vriendelijke groet,
Decodump - Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Radha Nanden