Klacht: De zoveelste keer van de hak op de tak gestuurd

op 04 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik een nieuw abbonement afgesloten met een Iphone 4, natuurlijk meteen laten verzekeren en via t-mobile bij Proassist gekomen. Ik met alle vertrouwen een contract afgesloten. Helaas glipte mijn telefoon uit mijn hoesje en heel mijn scherm in 1000 stukjes. Ik ontzettend blij dat ik hem heb verzekerd dus meteen gebeld naar Proassist. Al meteen kreeg ik te horen dat er op dat moment geen leen Iphones waren en dat ik op de wachtlijst was geplaatst (wat sowieso al niet hoort want in mijn contract staat dat ik daar recht op had en dat al binnen 4 uur) Maar goed daar kon ik nog wel begrip voor opbrengen. Toen ik na een paar dagen nog steeds geen bericht had of er uberhaupt wel leentoestellen waren of wanneer mijn kapotte telefoon opgehaald zou worden, ik zelf weer gebeld en toen begon het hele gedoe. 2 weken later en ondertussen al 2x mijn vingers opgehaald aan het glas. Ik zelf weer gebeld en gemaild. Ze hadden dan eindelijk een leentelefoon voor mij en meteen werd een afspraak gemaakt om deze te ruilen. Ik was het natuurlijk niet eens met de gang van zaken en wilde iemand spreken die mij een vergoeding voor deze contractbreuk kon geven. Ineens was iedereen bij het bedrijf vervreemd van elkaar en iedereen die ik aan de telefoon kreeg ging daar niet over. Ik moest maar een brief sturen. Na heel vaak hebben aangedrongen en gedreigd te hebben om verdere stappen te gaan ondernemen dan toch een emailadres gekregen en kreeg ook snel bericht dat ik netjes 1 kwartaal vergoed zou krijgen. Ik helemaal blij dat dit dan eindelijk klaar was.

Als leentoestel heb ik netjes een iphone 3G gekregen, prima geen probleem, als die tenminste goed zou werken( niet dus)Ik kan maar voor helft gebruik maken van mijn abbonement wat ondertussen ook gewoon doorloopt aangezien ik bijna geen gebruik kan maken van mijn internet. 1 pagina laden duurt echt een eeuwigheid en heb daar geen tijd voor aangezien ik het volle bedrag voor een goed werkend internet betaal aan T-mobile.
Ik wéér gebeld om te vragen wanneer ik eindelijk bericht zou krijgen wanneer mijn toestel was gemaakt en of die uberhaupt nog gemaakt kon worden en over het feit dat mijn leentoestel dus niet werkt zoals het hoort. Antwoord: Daar moet je altijd zelf voor bellen, hij kan niet gerepareerd worden dus ga ik je NU op de lijst zetten voor een nieuwe. Nu pas? hoelang weten zij al dat mijn telefoon niet gemaakt kon worden? En hoelang moet ik daar nog op wachten? Op het grootste gedeelte krijg je geen antwoord want niemand weet iets.

Over het leentoestel, dat zou dan toch echt aan mijn provider liggen. Wat ik duidelijk heb aangegeven dat het niet zo was. Die dag erop tussen 8 en 12 zou ik dan toch een ander leentoestel krijgen.

Over mijn Iphone 4, daar moet ik dan nog is 4 weken op wachten, oftewel die hele leuke vergoeding heeft dan ook geen nut meer want ben hem sowieso 2 van de 3 maanden al kwijt aan Proassist zelf. En ik zit nog steeds met een niet goed werkend leentoestel.

Die dag van de ruil komt er iemand aan de deur: Oh ja ik moest wel even zeggen dat het geen Iphone was, Ik: wat voor 1 dan wel. Hij: een HTC. Prima hoef niet perse een Iphone als ik maar van alle functies gebruik kan maken. Haalt hij hem uit de doos, echt eentje uit het jaar 0.. Oftewel ik kan daar niks mee, toch maar die Iphone 3 gehouden zolang het dan maar moet.
Hij ging terug naar auto en bleef daar even staan, ik er toch naartoe aangezien ik de gang van zaken belachelijk vond. Hij gaf zelf toe dat hij al wist dat hij niet met deze telefoon aan hoefde te komen. Maar dat hij daar niet over ging, hij kon ons helemaal niks geven en deed ook zijn best niet. Nee wat hij deed is heel onbeschoft zijn raampje dichtdraaien midden in het gesprek en reed weg.

Ik ben echt de moeilijkste niet maar dit gaat me allemaal echt te ver!

Ze zullen dit keer toch met een hele goede vergoedingen moeten komen, niet alleen om het feit dat ze zich niet aan het contract houden en mij in het ongewisse laten maar ook om het feit hoe ik behandeld ben in deze situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizanne01