Klacht: De zoveelste keer dat onterecht niet thuis wordt aangegeven

op 20 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Extra snelle zending die vanavond bezorgd zou worden tussen 18:00 – 21:30. Gewoon thuis gewacht en kijk ik halvewege de avond in de mail.

We hebben u gemist. Niet aangebeld ook geen gele kaart achter gelaten! Doe eens wat aan die lakse bezorgers!!

Gewenste Oplossing:

Als jullie nou eens eindelijk wel netjes bezorgen volgens de aangegeven tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 maart 2020 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dat is erg vervelend om te horen! Ik durf niet goed te zeggen wat er aan de hand is geweest, volgens onze gegevens is de chauffeur op locatie geweest. De zending zal worden door gepland naar vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur, ik moet ervan uitgaan dat dit goed zal verlopen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Michel4Life