Klacht: reageren niet op retour vraag per mail of telefoon en na 8 dagen vertellen ze je dat je te laat bent en maar 40% terug krijgt.

op 10 juni 2011 over De Zorgkamer in de categorie Thuiszorg

Ik had voor mijn vader een wandelstok gekocht met een krukje eraan.
Deze kwam binnen en was veel te klein en mijn vader vond het niet wat hij ervan dacht.
Ik heb de dag dat deze bezorgd was meteen gemaild(bewijs heb ik) hoe ik deze wandelstok retour kon sturen.
Hier werd vrij laat op gereageerd en ze wilde een grotere wandelstok bestellen voor mij.
Ik gaf direct aan dat mijn vader zoals ik al schreef de stok niet wilde en dat ik mijn geld terug wilde en ik al had gevraag hoe ik hem retour kon sturen omdat ik het op de website niet kon vinden.
Daar werd niet op gereageerd ook niet op mijn 3 voicemails en 2 andere mailen die ik stuurde omdat ik binnen 8 dagen moet reageren.
Nu na 8 dagen krijg ik een mail dat ik te laat ben en dat ik nu 40% van mijn geld terug kan krijgen.
Ik heb meteen weer gebeld ze namen weer niet op.
Ik weer gebeld en ze nam op.
Zegt ze steeds dezelfde zin dat ik te laat ben en de regels moet lezen
Ik vertel haar dat ik riant binnen de 8 dagen was maar hun niet reageren op mijn 3 mails en 3 voicemails ja na de 8 dagen om mij erop te wijzen dat ik te laat ben.
Zo ga je niet om met mensen.
hieronder de mail die ik kreeg :
Beste mevrouw Brouwers,

Volgens onze leveringsvoorwaarden, waarmee U akkoord bent gegaan tijden de transactie,

dient U de koop binnen 8 dagen na orderplaatsing middels een aangetekend schrijven te annuleren.

Onze leveringsvoorwaarden kunt U op onze site nalezen.

Wij willen U tegemoet komen wanneer U de wandelstok, bij voorkeur aangetekend, retour stuurt.

U krijgt dan 40% van het aankoopbedrag, minus verzendkosten terug gestort

Met vriendelijk groet,

——————————————————————————–

Marijke Peters

Bisonstraat 20

6531 PV Nijmegen

De Zorgkamer

ik wil gewoon mijn hele aankoop bedrag terug omdat ik op de dag van levering meteen mailde dat ik hem retour wilde sturen en hoe dat moest en waarheen omdat er op de site niets duidelijk is.

Bericht van De Zorgkamer

9 jaren geleden - Op 10 Juni 2011 is met de klant overeengekomen dat het betaalde bedrag teruggestort zou worden. Dit is onmiddelijk gedaan en daarom kan deze klacht als opgelost beschouwd worden. Op deze website staat dat de klacht op 10 Juni 2011 is ingedient, maar deze is ingedient op 7 Juli 2011 en doorgevoerd op klacht.nl op 10 Juni.

Alle klachten die gemeld zijn door esther