Klacht: de zondag

op 07 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al geruime tijd probeer ik de bezorger van het reclamepakket aan het verstand te brengen dat ik absoluut niet wil dat er op zondag een reclamebundel in de bus wordt geschoven. Sowieso geen post op zondag. Doordeweeks is de bundel welkom, vandaar dat ik geen sticker op de bus doe. Voorheen hadden we hier in de buurt (Ouderhoek) geen last van bezorging op zondag.
Ik heb al geprobeerd om elke zaterdagavond de postbus af te dekken met een vuilniszak en met opschrift “Gelieve niet op zondag te bezorgen !!”. Desondanks werd het toch bezorgd en in de bus van de voordeur geduwd en lag het in de gang. Dus dat werd gleuf in voordeur afplakken.
Ik word hier zo langzamerhand erg boos om. Een keer vergeten om af te dekken of af te plakken en het ligt er weer. Mag de zondag niet meer gerespecteerd worden?
Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden, benadering bezorger of wat dan ook, want anders zie ik mij genoodzaakt om alsnog een sticker op de bus te plakken. Dan maar geen folders meer.

Alvast mijn dank.
Met vriendelijke groet
Sil Heetveld

Als het pakket niet meer op zondag wordt bezorgd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 mei 2017 om 12:25 geantwoord

Geachte heer Heetveld,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door zondagsrust