Klacht: De werkwijze is absurd!

op 07 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

1. Volgens GGN zijn de eerste stukken persoonlijk afgegeven.

Dit is niet gebeurd nooit iemand gezien!
2. Kosten lopen op ik vind dit onterecht maar kan er niks tegen doen klachten mails en bezwaren wordt niet op gereageerd telefonisch moeilijk te pakken te krijgen. Uiteindelijk zelf een betalings regeling voor gesteld per mail om hogere kosten te voorkomen krijg ik snel een reactie akkoord waarin ze nog is hebben verhoogd met 250,-!!

zei dachten dat ik een maand niet betaald had waardoor ze me gelijk voor de rechter hebben gedaagd! Blijkt achteraf dat er wel betaald is zegt de medewerker ook maar toch hebben ze het door laten lopen en mij met de kosten hebben opgezadeld!

4. Afgelopen maand kon ik echt niet betalen en hebben ze na 2 weken een brief op de boetiek deur geplakt dat de auto ter executie wordt verkocht!!
1940-45 praktijken!

5. Leg je dit alles voor maar dat wordt genegeerd of als normale werkwijzen gezien!!
En zeggen ze ja dit kan wel worden stop gezet als je even de helft overmaakt! Alsof je voor jan joker een betalings regeling treft!

Er is weinig te bereiken met deze partij want zei dieuwen je met de rug tegen de muur!
Er is geen neutrale partij in deze om tot een reeële afspraak te komen.
Een medewerker van Ggn zei in een gesprek om dit aan te kaarten bij de jurist maar die gaat er pas mee aan de slag na betaling van 5000,-

Dit kan echt niet!
Ik hoop dat er is wat aan gedaan word niet dat dit verder escaleert want het loopt al de spui gaten uit.

Dat zei hier is menselijk mee om gaan en de absurd hoge kosten naar beneden halen en tot een normale regeling komen en mij niet gaan gebruiken als een melkkoe waar snel aan te verdienen valt want straalt er van af!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 juni 2016 om 11:26 geantwoord

De klacht is op 8 juni 2016 in behandeling genomen. Op 10 juni 2016 is er een brief met toelichting en een oplossing per email aan de klager verzonden. In verband met de privacy alsmede de fase van het proces waarin de vordering zich bevind, kan er op deze website niet verder inhoudelijk worden ingegaan op de klacht.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door VeenM11cbgfa