Klacht: de website geeft aan dat het pakket om 14.00 geleverd is wat niet het geval is.

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou bij mij een pakket geleverd worden. Ben de hele dag thuis gebleven en heb niks ontvangen. Vervolgens stond er op de website aangegeven dat het pakket om 14.00 geleverd was, wat helemaal niet het geval is. Ik heb ook geen briefje gevonden in de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Erg vervelend om te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Goed dat u dit op deze manier te kennen geeft. Volgens onze Track en Trace gegevens is uw pakket inderdaad afgeleverd, maar u geeft aan geen zending of bezorger gemist kaartje te hebben ontvangen, daarom adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van dit pakket. Deze zal hier dan een onderzoek voor starten, om te achterhalen waar dit pakket is afgeleverd.

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Paridaans-Evers