Klacht: ‘De TV-Gids word geladen.’

op 27 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Herhaaldelijk krijgen we op onze tv de melding, ‘de tv-gids word geladen een moment geduld alstublieft.’

Dit gebeurd wanneer we op ‘ok’ drukken bij het kopje ‘tv-zenders’. Overigens zijn de andere services wel beschikbaar zoals rtl gemist en de videotheek.

Maar tv kijken is dus niet mogelijk. Meestal lost dit probleem zichzelf op, uiteenlopend van 30 min tot 10 uur!
Dit is dus erg vervelend en de router of modem resetten mag ook niet baten.

We hebben thuis 2 digitale decoders van het model: SMT-6010E

Gewenste Oplossing:

Een mogelijkheid om dit probleem zodra het zich voordoet gelijk te verhelpen in plaats van machteloos te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 27 oktober 2011 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas ontbreken bij deze klacht alle klantgegevens. Zonder postcode, huisnummer, telefoonnummer en klantnummer kunnen wij dit niet verder onderzoeken. Voor tv problemen kan de klant daarom contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Peeters