Klacht: de terreur van belvoordeel

op 31 augustus 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

zoals uit alle klachten over belvoordeel te lezen is:
-dezelfde tactiek wordt overal toegepast: belvoordeel schrijft een uitgebreide mail waarbij ze aangeven een korting te gaan toepassen. Vervolgens stellen ze zich op het standpunt dat de klant een abonnement heeft van 2 jaar omdat de klant niet reageert. Dit is onjuist, maar men probeert met een agressieve benadering de klant in zijn/haar schulp te laten kruipen. Trap er niet in! Het is onzin. U heeft door niet te reageren geen ander abonnement!
-belvoordeel zal op deze site laten zetten dat de klacht is opgelost. Het handjevol mensen dat zich met een klacht uit, valt in het niet bij de mensen die niet reageren en het erbij laten. Kassa voor belvoordeel!
-wat moet je doen: een andere telecom aanbieder zoeken. Kijk welke overeenkomst u oorspronkelijk met hen had. Welke opzegtermijn. En ga naar een andere partij. Alle onzin dat u door niet te reageren een ander contract heeft gehad, berust op intimidatie en houdt JURIDISCH GEEN ENKELE STAND.
-meld de klacht bij de ACM. Fraudehelpdesk. MKB nederland. En als u particulier bent bij partijen als KASSA en andere consumentenorganisatie. Alleen door klachten kunt u iets in beweging zetten. Want vooralsnog treedt de wetgever niet op, en hebben partijen als Belvoordeel vrij spel.
-Ik lees velen met de vraag: wat kan men hiertegen doen? Als gezegd: vooralsnog bitter weinig. Maar blijf de poot stijf houden ondanks de intimidatie met betalingsherinneringen en incasso en stopzetten telefonie. Zorg dat u switched.
-last but not least…hoezo ‘belvoordeel’? Voordeel is er geeneens, is ons gebleken.

ik ben tevreden, want ik informeer anderen. U kunt ons voor meer info ook bereiken via 046-410 67 66

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 09 september 2016 om 16:05 geantwoord

Geachte heer Gommans,
Gelukkig hebben wij elkaar inmiddels gesproken en zijn we hopelijk tot een redelijke oplossing gekomen voor beide partijen.
We vinden het zeer spijtig dat u ontevreden weg gaat bij Belvoordeel Nederland en willen u bedanken voor de periode dat u klant was bij ons. Vriendelijke groet,
Team Belvoordeel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door gommans en hanssen