Klacht: weer geen telegraaf d,d. 6-12-2010

op 06 december 2010 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen telegraaf ontvangen. is de zesde of zevende
keer in een maand tijd.Zolang als deze bezorger blijft zal het een puinhoop blijven.Ook geen krant na ontvange.
ik heb nu 40,5 jaar een abbonnement,maar als het zo blijft
zal ik een andere krant moeten nemen,maar geen van de
telegraaf media groep,waNT ANDERS KOMT NOG DEZELFDE BEZORGER en dan blijft het een puinhoop

Gewenste oplossing

andere bezorger en iedere morgen de telegraaf in mijn bus

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jean biesmans