Klacht: slechte bezorging

op 14 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 maart 2019 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ten Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel bij u niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak. wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en tot een oplossing te komen zodat u de krant weer iedere dag bezorgd krijgt.

Wij gaan ervan uit dat de krant vanaf vandaag weer bij u in de brievenbus valt zoals u gewend bent van ons.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Ten Veen