Klacht: Geen bezorging

op 14 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

di 12 maart en vandaag 14 maart 2019 weer geen Telegraaf bezorging!
Gaat wel lekker zo!!!
Wel abonnement betalen en geen krant ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Nabezorging of kadocheque twv het bedrag van 2 x Telegraaf kopen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 maart 2019 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bloem,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel bij u niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak. wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en tot een oplossing te komen zodat u de krant weer iedere dag bezorgd krijgt.

Wij gaan ervan uit dat de krant vanaf vandaag weer bij u in de brievenbus valt zoals u gewend bent van ons.

Ik heb u als extra service een aantal bonnen toegestuurd waarmee u gratis een krant kan halen mocht het toch nog voorkomen dat u de krant niet ontvangt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team

Heeft op 19 maart 2019 om 13:25 geantwoord

De oplossing vind ik prima, maar nu ruim week later en nog geen gratis krantenbon toegezonden gekregen!
Al met al, op dit moment niets opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Doolhof