Klacht: bezorging in buitengebied

op 13 februari 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vorig jaar is De Telegraaf veertien keer niet bezorgd. Dit jaar in januari drie maal niet, in februari -nog niet halverwege de maand – al zeven keer niet bezorgd. Elke keer mailtje gestuurd, Excuses gekregen maar geen krant.
Sukkels.

Als de krant elke dag komt (behalve zondag) en er niet telkens een moet worden gekocht voor meer geld. Waarom neem je anders een abonnement? Toch niet om de hoofdprijs te betalen..

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 februari 2020 om 09:44 geantwoord

Geachte mevrouw Groot Wesseldijk,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant bij u nog steeds niet op orde is.

Wij begrijpen uw frustratie, het probleem is dat we op dit moment geen bezorger kunnen vinden voor de wijk waar u woont en andere bezorgers dubbele wijken lopen waardoor helaas fouten ontstaan.

Uiteraard is dit geen excuus u heeft inderdaad een abonnement en wil gewoon de krant bezorgd krijgen.

Wij doen er alles aan om de bezorging weer op orde te krijgen en u de krant weer juist bezorgd krijgt.

Als extra service hebben wij u nog een aantal bonnen gestuurd waarmee u gratis een krant kan halen bij het dichtstbijzijnde verkooppunt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR~webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Telebas