Klacht: De te bezorgen post komt niet aan!

op 06 augustus 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Met regelmaat van de klok komt de post niet aan bij de ontvanger.
Daarnaast wat wel aankomt, is dan weer gescheurd. Envelop met bankgiro-opdrachten zijn ook gewoon verdwenen!

Ik ben tevreden, wanneer het verloopt, zoals het moet. Daarnaast is het Nederlands van sommige bezorgers ronduit slecht. Waarschijnlijk dus ook het lezen. Dus waar ligt de fout?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw poststukken regelmatig niet of beschadigd aankomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Briefpost is niet te traceren in ons proces, spijtig genoeg kan ik niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Wel wil ik graag melding maken van uw klacht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is het volledige adres van de geadresseerde of geadresseerden waar de post niet is aangekomen?- Op welke datums en via welke locatie heeft u de poststukken verstuurd? De locatie kunt u eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer- Is het vaker voorgekomen dat uw post niet is aangekomen op de betreffende adressen?- Kunt u ook aangeven op welk adres uw post beschadigd is aangekomen, op welke datum dit is gebeurd en of het betreffende poststuk voorzien was van een excuusbrief van PostNL?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 06 augustus 2020 om 10:16 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 07 augustus 2020 om 13:35 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Annette Eelzak

3 maanden geleden - Jullie vragen zoveel informatie van degene, die de post op de bus heeft gedaan. Wie gaat er van tevoren bedenken, dat de post niet aankomt en dus maar alvast datum, tijdstip etc. gaat noteren. Dus misschien toch maar eens intern uitzoeken, wat de verbeteringen kunnen zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Annette Eelzak